Poradnik

LANDING PAGE

„Landing Page” jest stroną tytułową, poprzedzającą wejście na zasadniczą stronę internetową. Z tego względu nazywa się ją również „stroną lądowania” lub „mikrostroną”. Jej zadaniem jest zainteresowanie internauty merytoryczną Zobacz całość

POZYCJONOWANIE I OPTYMALIZACJA

Pozycjonowanie jest procesem polegającym na podniesieniu pozycji strony internetowej w wynikach wyszukiwania (np w google). Algorytmy oceny jakości i wartości stron są ściśle strzeżonymi tajemnicami twórców wyszukiwarek i Zobacz całość

WIZYTÓWKA INTERNETOWA

Wizytówka internetowa jak sama nazwa na to wskazuje – ma przeznaczenie podobne, jak klasyczna wizytówka „papierowa”. Zadaniem wizytówki internetowej jest przede wszystkim zaprezentowanie nazwy i zakresu działalności firmy Zobacz całość

STRONA KATALOGOWA

Zadaniem strony markowej katalogowej jest zaprezentowanie oferty firmy, przy czym główny nacisk jest położony na zaprezentowanie katalogu oferowanych produktów lub usług w stopniu takim, aby sprowokować oglądającego do Zobacz całość

STRONA FIRMOWA / MARKOWA

Zadaniem strony firmowej markowej jest szersze niż w przypadku wizytówki zaprezentowanie nazwy i zakresu działalności firmy, oferty, oraz podanie danych kontaktowych. Ponieważ jej treść jest bogatsza i obejmuje Zobacz całość

STRONA CMS

Cechą charakterystyczną strony wykonanej w technologii CMS jest możliwość samodzielnego zarządzania treścią strony praktycznie bez konieczności znajomości języków programowania stron internetowych. Systemy CMS wymagają stałego nadzoru informatyka czuwającego Zobacz całość

SKLEP INTERNETOWY

Zadaniem sklepu internetowego jest sprzedaż towarów (czasem również usług) w sieci internet. Możecie spotkać się Państwo również z nazwami e-commerce, e-sklep lub e-shop. Sklepy internetowe  wymagają stałego nadzoru Zobacz całość