STRONA FIRMOWA / MARKOWA

Zadaniem strony firmowej markowej jest szersze niż w przypadku wizytówki zaprezentowanie nazwy i zakresu działalności firmy, oferty, oraz podanie danych kontaktowych.

Ponieważ jej treść jest bogatsza i obejmuje całość oferty (lub jej najbardziej istotne elementy) – służy jednocześnie kreowaniu marki firmy.

Strona firmowa markowa posiada z reguły od kilku do kilkunastu podstron.

Strony firmowe wykonywane są najczęściej w czystym języku HTML (lub PHP) lub w technologii FLASH.

HTML/PHP jest wybierany z reguły wówczas, gdy ciężar przeznaczenia strony jest przesunięty w stronę prezentacji oferty.
Przede wszystkim znajdziemy tu te firmy, którym zależy na możliwie precyzyjnym poinformowaniu klienta o zakresie oferowanych przez nie usług.

FLASH jest wybierany z reguły wówczas, gdy istotne jest budowanie marki firmy poprzez wywieranie lepszego wrażenia na osobie oglądającej stronę.
Tę technologię wybierają przede wszystkim firmy oferujące towary i usługi uznawane za luksusowe (biżuteria, spa, ekskluzywna odzież, salony piękności, salony samochodowe).

Posiadacz strony internetowej chcący samodzielnie dokonać zmian w jej treści:

  • dla strony wykonanej w HTML (PHP) – musi posiadać umiejętność programowania w języku strony, czyli w HTML / PHP;
  • dla strony wykonanej w FLASH – nie ma możliwości samodzielnej modyfikacji jej treści i wprowadzenie zmian musi zlecić wykonawcy strony.

 

Skomentuj

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *