POZYCJONOWANIE I OPTYMALIZACJA

Pozycjonowanie jest procesem polegającym na podniesieniu pozycji strony internetowej w wynikach wyszukiwania (np w google).

Algorytmy oceny jakości i wartości stron są ściśle strzeżonymi tajemnicami twórców wyszukiwarek i ciągle ulegają modyfikacjom aby oceny (pozycje) były jak najbardziej wiarygodne. Strony internetowe wobec których wyszukiwarki zidentyfikują próby nieetycznego (sztucznego) pozycjonowania mogą karnie zostać całkowicie usunięte z wyników wyszukiwania nawet na wiele miesięcy.

Pozycjonowanie rozpoczyna się przede wszystkim od optymalizacji strony celem zapewnienia (podlegającej ocenie przez wyszukiwarki) zgodności treści linków polecających z treścią strony polecanej, szybkości ładowania, przejrzystości i bezbłędności kodu.

Optymalizację strony podzielić można na działania związane z modyfikacją treści na witrynie (pod kątem fraz, na które zamierza się prowadzić kampanię) oraz zmianami w kodzie strony, niemającymi bezpośredniego wpływu na wygląd serwisu.
Treść

W skład optymalizacji treści wchodzi m.in.:

  • dopasowanie treści w tagu tytułowym,
  • umieszczenie lub rozmieszczenie słów kluczowych w istniejących tekstach lub tworzenie nowych (SEO copywriting),
  • dobór adekwatnych nagłówków,
  • odpowiednie zaaranżowanie treści menu i innych elementów, wchodzących w skład linkowania wewnętrznego serwisu,
  • ustawienie tekstu alternatywnego dla elementów graficznych oraz innych obiektów (np. Flash).

 

Treść w trakcie uzupełniania. Zapraszamy wkrótce.

barricada

Skomentuj

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *