LANDING PAGE

„Landing Page” jest stroną tytułową, poprzedzającą wejście na zasadniczą stronę internetową. Z tego względu nazywa się ją również „stroną lądowania” lub „mikrostroną”.

Jej zadaniem jest zainteresowanie internauty merytoryczną treścią strony bez obciążania jego uwagi dodatkowymi elementami występującymi na zasadniczej stronie (np rozbudowanym menu).

„Landing Page” powinna zawierać podstawowe proste hasła, interesującą grafikę i wyraźny klawisz przejścia na stronę zasadniczą.Ponieważ strona taka jest „lekka” szybko się ładuje, co pozytywnie wpływa na ocenę strony przez wyszukiwarki.

Również oglądający stronę internauta w pierwszym momencie bez opóźnienia wynikającego z rozbudowanej treści strony zasadniczej – zobaczy Waszą podstawową treść marketingową. Jeśli będzie zainteresowany przejdzie na stronę główną, a będąc przekonanym, że znalazł interesującą go treść, poczeka kilka sekund dłużej na załadowanie całości Waszej strony.

Strony „Landing Page” są wykorzystywane nie tylko jako strona startowa. Znajdują również szerokie zastosowanie jako strony produktowe. Na stronie takiej internauta zobaczy atrakcyjne zdjęcie i podstawowe cechy (hasła marketingowe), a wyraźny link pozwoli mu przejść na rozbudowaną stronę produktową.

 

Skomentuj

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *